Życzę dużo uśmiechu,spokojnej nocy i bajkowych snów

Każda nasza łza jest jakimś przekazem,smutkiem rozgoryczeniem nie spełnienia marzeń.Tęsknotą kierowaną bliskiej nam osobie,zjawiając się niespodziewanie w każdej życia dobie.Oczy napełniając tym mokrym doznaniem z czasem jedna łza potokiem powstanie.I spływa nim wszystko co w sercu znajduje,oczyszcza nas sobą spokój wywołuje.A gdy znów się zdarzy że łza się pokaże,niech będzie sobą uśmiech niosła w darze.I nie tylko wtedy gdy nam smutno źle,bo szczęście i radość też ma w sobie łzę.

Gwiazdy już świecą…I noc zapada  Czas na odpoczynek Tak jakoś się składa Ktoś czyta książkę Bo bardzo lubi Ktoś szpera w pamięci Bo szczęście gdzieś zgubił Ktoś w szklany ekran jest zapatrzony Bo tak już jest przyzwyczajony Ktoś teraz właśnie idzie na spacer Bo w dzień nie może taką ma pracę Ktoś się ubiera w gustowną kreację Bo się umówił na romantyczną kolację Ktoś do torby kanapki zbiera Bo właśnie do pracy się wybiera A ja na monitor zwracam swoje oczy I życzę Tobie …dobrej nocy.Dobranoc mówię cichutko

Niech Cię otula bezmiar radości. Życie jest chwilą więc żyj i kochaj, to co jest Ci najdroższe. Pozdrawiam ❤️ Buziaki ☘️☀️

Zanucę Ci dzisiaj piosenkę, usiądź wygodnie, rozluźnij się, a teraz podaj mi swoją rękę, byś w skupieniu wysłuchał mnie… Piosenka ta będzie prawdziwa, jak Ty i ja w tej chwili, do moich słów będzie mi przygrywać oddech gołębia i dotyk motyli… To słowa o pięknie serca i duszy, o wnętrzu Twoim i moim, co gra, o wrażliwości, co kamień poruszy, o zmysłach, które każdy z nas ma…. Posłuchaj więc… To właśnie Ty jesteś Kwiatem Życia, to właśnie Ty tak wiele znaczysz, nie płacz już nigdy, wyjdź z ukrycia, a cudownym wszystko wokół zobaczysz… Popatrz na perły w sznurze korali, jak piękne są w swym uroku, tak właśnie Ty możesz ocalić swe serce od smutku i zmroku… Otwórz swą duszę, pozwól jej śpiewać i uwierz w jej wielkie talenty, To ona będzie Cię co dzień rozgrzewać i będziesz wciąż uśmiechnięty…

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Zapach miłości..

Z marzeń i tęsknoty miłość się narodziła, szczęście zawisło nad światem, drzewa powitały ją kwiatów uśmiechem, ich uczucia lśniły jak diamenty.Miłość w kwiaty szczęścia ubrana jest zaborcza bezwzględna jedyna kołyszą ją do snu wiatr i Księżyc tulą gwiazdy blednące nad ranem.Wszyscy miłość nosimy w sercu jak kruchego motyla najsłodsze marzenie tulimy je w muszli nie zaciskając dłoni jak jakąś najdroższą tajemnicę.Miłość ma siłę zaklętych kamieni  jest jak serce rozśpiewanego dzwonu którego echo niesie się po świecie trafia do każdego zagubionego serca.Marzymy o miłości bezustannie przez wszystkie lata swojego życia, ona jest tęsknotą niespełnioną, marzeniem najskrytszym naszej duszy.Gdy puka wiosna do naszego serca, razem przemierzamy życia czas cieszą nas piękne noce i radosne dni bez miłości już nie potrafimy żyć. ❤️

Myśl poszerza się o uśmiech, serce mocniej bić zaczyna, bo otwiera się tak bliska czarodziejska nam kraina.

Każda radości chwila piękną jest i fruwa w myślach sercu niczym postać motyla choć czasem tylko chwilkę trwa pozostawia na zawsze w sercu niezapomniany ślad.

Zamieszkałeś w moim uśmiechu.. Moja radość ma twoje imię myśli piękne i ciepłe biegną do Ciebie . Kiedy myślę o tobie , usta same w uśmiechu kwitną . Jak łąki pełne zapachu wiosny i bez za twoim oknem . Serce kwiatów porą się raduje , a twoje słowa ogród marzeń przystrajają. Zamieszkałeś w moim uśmiechu, w kącikach ust przeciągasz się leniwie , kiedy dzień się budzi ,a wieczorem  jesteś już całym moim uśmiechem serdecznym . Więc kiedy księżyc już na niebie wysoko , zasypiam z imieniem twoim na ustach , by w gwiazd muzyce spotkać Cię na mlecznej drodze uśmiechającego się ….tylko dla mnie

Uśmiechnij się .. Mój Wspaniały Przyjacielu PAMIĘTAM O TOBIE !

Niepozorny jest to kwiatuszek modry i mały nieba okruszek,przystrojony rosy brylantami związany z naszymi uczuciami.Naszej pamięci jest symbolem toczy się przez świat wielkim kołem,tworzy więzi bardzo serdeczne do szczęśliwego życia konieczne.Rozsyłam więc tych kwiatów bukiety podnosząc wszelkich granic rolety. niezapominajki  modrą strugą gwarantującą przyjaźń długą.

((❥ dla CIEBIE…NIEZAPOMINAJKI ✿.•)

Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.

Bardzo potrzebuję Ciebie. Możesz myśleć o mnie, co tylko chcesz… Ja jednak bardzo potrzebuję Ciebie. Jak bardzo, tego nawet nie wiesz! Bo będąc blisko, czuję się jak w niebie. Świat pędzi szalenie, potykając się o uczucia. Nas połączyło jedno z tych najpiękniejszych. Gdy widzę Cię, jest we mnie radość tak duża… Rozkwita bukiet marzeń, tych najgorętszych. Możesz myśleć o mnie, co tylko chcesz… Ja jednak życzę Tobie spełnionych marzeń! Lubię gdy z uśmiechem przytulisz się… Jestem wtedy szczęśliwa .. ❤️

Miło spotkać na drodze

Miło spotykać na drodze uśmiech i Twoją postać,by słońcem Cię powitać,pod dnia urokiem zostać…kwiat polny zerwać z łąki,tej, co tak niedaleko,muszelki z plaż pozbierać,zaszumieć cicho rzeką…lub może pójść do lasu,patrzeć jak grzyby rosną,słuchać, co powie echo i pooddychać sosną.zachłysnąć się melodią,co niosą latem fale i wznieść się wraz z mewami ciężkości nie czuć wcale…a kiedy wieczór przyjdzie z purpurą oraz złotem zbierać te okruszyny by nam świeciły potem… Obraz ten uspokaja przynosi dobre myśli może nam tego trzeba by Dobry Dzień się ziścił… 🙂