„Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.”

Bądź, zawsze blisko tych których uwielbiasz, mów im głośno jak bardzo ich potrzebujesz.. ile dla Ciebie znaczą.. jak bardzo lubisz przebywać w ich towarzystwie!.. bądź, dla nich dobry trzymając zawsze w zanadrzu czas, aby.. nim znikną.. czy, odejdą na zawsze..- zdążyć na czas im powiedzieć: „dziękuję”..”jest mi przykro”, „przepraszam”, „proszę” ..i wszystkie inne, jakie tylko znasz słowa nieodłączne słowu „miłość”i nie jedyną oznaką miłości, będące! bo, uwierz mi nikt ciebie i nigdy nie będzie pamiętał, za gesty te bliskie moim słowom lecz, nigdy nie uczynione.. za twoje myśli sekretne…i nic to, że w samym środku serca zamknięte..  Okazuj swym przyjaciołom i swoim bliskim, jak bardzo są ci potrzebni, poprzez najzwyklejsze i nie tylko poranne: dzień dobry, jak się masz, cześć czy, witaj serduszko!.. hmm!..jak ciepło zabrzmiało… Myślę!.. ja, myślę.. i, Bóg jeden wie!.. Co?.. w moim organie myślowym, urodzi się?.. ..jaka myśl,kobiecym krwioobiegiem zawładnie?.. A, mówiąc te słowa już wiem dokładnie… że, To Coś!.. co nakręca mój układ kostno-sercowo-mięśniowy!.. To Coś!.. co taki aromat uwalnia i tak wyraźnie pachnie To Ty, Mój skarbie.. właśnie, Ty!..za co ja, Tobie dziś, z Serca dziękuję!

Dodaj komentarz