„Ziewaj miło wraz z gwiazdami, Noc napełnia sny marzeniami. Świerszcz w kołysance nutkę gubi, i DOBRANOC Tobie mówi”…

Jestem jak mgiełka,Która przenika mnie. Jestem jak świt, który Do życia budzi mnie ,Więc gdy Ciebie mi brak To wcale nie budzę się Kocham i śnię, kiedy Do serca przytulisz mnie Niech księżyc Cię otuli, A złota gwiazdka Do mnie przywiedzie Bym mogła Cię długo Czuć przy sobie Nawet, gdy odjedziesz rzucę kamień w wodę by echem rozszeptały się fale nim utonie rzuciłam słowo na wiatr litery rozproszyły się nim ktoś usłyszał ,,,woda i wiatr kołyszą posiany ryż idę po miłość w cieniu księżyca gdzie pocałunek to gra taniec złamanych cieni i chłód ,, bilet w jedną stronę teraz już wiem nigdy nie dogonię wspomnień zamkniętych historii na bezludnych myślach pustki.. Gdzie jesteś ty ,jestem ja ,nie wiem Gdzie pójdę i czy wiatr zawieje ,tego jeszcze nie wiem …Kocham wiatr ,kocham marzenie Sama nie wiem ,czy jestem wiatru tchnieniem .Czy twoim marzeniem .

Niech wszystkie chwile, co dzisiaj przeminęły.O ciebie się zatroszczą,spokojem cię objęły..I w serce ciepło wlały, uśmiechu promyk mały.. z pozdrowieniami DLA CIEBIE CIEBIE I CIEBIE

Miłej nocy

Marzenia są piękne -Choć to tylko marzenia,Kwitną radością,są duszy ukojeniem,Nawet gdy nierealne dodają siły życiu,Wtedy myśli znikają czarne,Radość wychodzi z ukrycia.Żyjemy marzeniami bo ich potrzebujemy,Serce nimi zapełniamy Bo wszyscy je kochamy,Są pięknie uskrzydlone Czarem miłości zaszczepione,Pozostaną na zawsze miłości towarzyszką,Choć tak niewielką,to jednak osłodą.Marzenia się nie starzeją,Młodości nie tracą,Bywają ulotne Nawet niezniszczalne,Są nadzieją dla wszystkich Na życie realne…

Wspaniałego magicznego wieczoru, który radość i szczęście Tobie da, niech piękne serce zerwie się do lotu, niech wieczór, przeminie Ci bez kłopotu.Być może wzbudzę uśmiech na Twej twarzy,może na chwilę uciekną zmartwienia,kiedy pomyślisz, że tam gdzieś daleko ktoś Cię pamięta i śle pozdrowienia..

★ DOBRY WIECZÓR ★ ✬ ะ̭̌«̭★»̭̌ะ ✬ ะ̭̌«̭ ★ »̭̌ะ ✬ ะ̭̌«̭★»̭̌ะ ✬

Marzenia… ludzkie marzenia… Bywają nie raz tak wielkie Podróże szalone miłości  A przecież w drobinach tkwi Szczęście W słonecznych promieniach na szybie Gdy budzi kolejny poranek I w słowach… Dzień dobry… Całuję Gdy mówią je usta kochane Bo Szczęście to kot co się łasi Przymilnie zagląda w Twe oczy Herbata na biurko podana Gdy walkę z rymami znów toczysz Bo Szczęście, to Miłość w Twym sercu Znająca i blaski i cienie Nie zawsze jest taka jak w bajkach Lecz daje Tobie spełnienie I jeszcze ramiona kochane W których jest bezpiecznie, Spacery, uśmiechy, rozmowy Dłoń czyjaś w dotyku tak ciepła Marzenia… ludzkie marzenia… Bywają nie raz tak wielkie Mam swoje… pragnę je spełniać Bo moje życie jest Szczęściem. .❤️. Gdzieś między niebem a ziemią Tuż tuż ponad chmurami.. Mieszkają nasze marzenia, Razem z naszymi snami… Bujają się w obłokach, Bywa w gwiazdy odpłyną… Skryte, wielkie, odważne, Te prawdziwe nigdy nie giną… Czasami przez krainę Suną trzeźwości wozy.. Zbierają marzenia popsute, Mówiąc że to prognozy.. A te rozczarowane I smutne odjeżdżają.. Bo cóż to za marzenia Jeżeli się spełniają… Gdzieś między niebem a ziemią Tuż, tuż ponad chmurami Bujają się marzenia, Bujają razem z nami.

Piękny jest świat gdy się patrzeć umie gdy dostrzega się piękno natury każdej małej i wielkiej rzeczy….

Tylko wierność ludziom, czyni z nas człowieka. Wierność jest przede wszystkim aktem nadziei, a nie pamięci. Wierność jest pierwszą z cnót; to ona nadaje naszemu życiu jednolitość – w przeciwnym wypadku rozprysnęłoby się na tysiące chwilowych wrażeń jak na tysiąc szklanych odłamków. Aby być kochany, nie rozstawaj się nigdy z ukochaną, nie wycisnąwszy jej trochę łez z oczu. Dzięki miłości biedny jest bogaty. Z braku miłości bogaty jest biedny. Jedynie dwie rzeczy czynią nas szczęśliwymi: wiara i miłość.

Dzionek zaczął się wesoły…. ja wraz z dzionkiem Ciebie witam… i radosne chwile chwytam by je wysłać w różne strony do przyjaciół i znajomych.

Pod powiekami snuje się nocna historia o miłości róży i motylka delikatnie muskam twą przestrzeń skrzydełkami zakochaj się we mnie tak lekko letnie i magicznie -szepnął motylek a ty kochany unieś moje marzenia jak pyłki na wietrze ucałuj mnie swoją jedwabną poświatą i odwiedzaj mnie często opowiadaj o widokach jakie widzisz gdy wzbijasz się wysoko a w upalne dni uchroń w cieniu moich płatków, póki są jedwabne i miękkie zasiadaj na nich kiedy tylko chcesz tworzymy razem piękny obraz ja jestem twoja różą a ty moim motylem dwa różne światy dwie różne bajki jak nam dobrze razem mimo że nasz żywot krótko trwa szczęśliwi jesteśmy noc kończy się otwieram powieki a obok mnie nikogo nie ma..