Ponury los Człeka, wciąż goni za życiem a ono ucieka i śmieje się w twarz – już taki los nasz

Wiem, że jesteś sam Wiem, że masz na głowie tyle ważnych spraw Nie pamiętasz już co znaczy dobry sen Nie masz czasu na niepewność ani lęk Wiem, że jesteś sam Nic nie musisz mówić Wiem, że jesteś sam Pewnie teraz nie najlepszy na to czas Ale dzisiaj potrzebuje Twoich rad Dzisiaj proszę Cię Ten jeden raz zatrzymaj się Ten jeden raz stań tuż obok mnie Dziś czuję, że brak mi sił Ten jeden raz bądź blisko mnie Poczuć mi daj, że to wszystko ma sens Dziś wiem, że brak mi sił Wiem, że jesteś tam Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć. Wiem, że jesteś tam Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie Dzisiaj proszę Cię Ten jeden raz zatrzymaj się Ten jeden raz stań tuż obok mnie Dziś czuję, że brak mi sił Ten jeden raz bądź blisko mnie Poczuć mi daj, że to wszystko ma sens Dziś wiem, że brak mi sił Ten jeden raz Ten jeden raz Dziś czuję, że brak mi sił . —- Wiem , że jesteś tam. –

A ja tak bardzo pragnę, szepnąć lub powiedzieć, jak miło razem z Tobą w blasku księżyca siedzieć.

Patrzę samotnie w daleka dal ujęta szumem morskich fal. Dni romantyczne z Tobą tutaj są jak chwile, które tak szybko nam przeminęły. Zostaną wspomnienia….. Pragnę przytulić Cię znów do siebie, by iść plażą bez końca brzegiem, gdzie fale obmywaja Ci stopy… Bo każdy nasz nowy dzień będziemy Miłością malować, by zawsze była Nadzieja. Wiesz że Cię kocham…. I pokonam wszystkie przeszkody , w poszumie życia jak w falach bijących o brzeg. Pragnę poczuć to uczucie, które jest już w nas. By ten spacer brzegiem plaży trwał aż po kres naszych dni…

Skrzydlate myśli Zamieniam w słowa I składam nieporadnie. Maluję nimi Świat,który kocham

W BLASKU EKRANU Twój cień , odbija się na tle ściany ekranu. Nie mogę ujrzeć nieraz Twojej twarzy. Blasku Twoich oczu i pięknego uśmiechu. Noc przesłania mi Ciebie… Tylko kontur Ciebie mam na ekranie. Jak od blasku świecy , tańczące płomyki na wietrze . Chcę patrzeć na Ciebie choćby nawet w blasku świec. Wystarczy mi jedno spojrzenie, bo w oczach masz blask I uśmiech co rozświetla Twą twarz. Wiem że, nie zawsze można mieć co się pragnie…. … Zamknij mnie w swych ramionach Pozwól przytulić się chodź na chwilkę… Usłyszeć bicie Twojego serca . W mych marzeniach, będziesz Ty i blask świec. Ten wspólny czas pozostawi mi , Twojej twarzy cień, oraz świecy blask. A Ty , każdego dnia zanim zaśniesz Pomyśl o mnie chodź przez chwilę A ja odwiedzę Ciebie w snach…

……….Lazurowe spojrzenie

Jestem Jestem cichym szeptem, swoich własnych myśli, Z moich marzeń życie, chciałabym swe wyśnić. Ciepły promień słońca, jest jak moje serce, Pragnie kochać szczerze i dać jak najwięcej. Jestem lekkim wiatrem, czasem nieba tęczą, Wlewam w każde serce radość, coraz większą. Chcę odsunąć smutek i dać ukojenie, W trudnych chwilach spełnić kolejne marzenie. Jestem ranną rosą nad piękną naturą, Otulam swym sercem każdą chmurę burą, Delikatnie płynąc po powierzchni życia, Odkrywam na nowo koloryty bycia. Jestem błogą ciszą, daleką od świata, Z nadzieją patrzącą na kolejne lata. Czasem bywam burzą, piorunem złocistym, Pragnę znaleźć spokój, odsunąć złe myśli. Jestem cząstką ziemi, szukającą drogi, Bezpiecznego życia, bez najmniejszej trwogi! Odrzucam samotność, łapię chwilę błogą Ale zawsze jestem i zostanę sobą…

Jak leśna mgła wypełniać przestrzeń,poznawać mchów mięciutki dotyk,dla zwiewnych zdrobnień i dla spieszczeń z kwiatami wdawać się w zaloty.

Słów jest tak wiele, jak je wyszeptać, aby melodią wypełnić wnętrze, by to co uda się wypowiedzieć zostało w sercu tanecznym dźwiękiem. Słów jest tak wiele z życia odciskiem, które w zanadrzu nić własna snują, znaczą obecność wzruszeniem każdym ale z nadzieja lepiej smakują. Słów jest tak wiele, jak znaleźć barwę, by w każdej zgłosce był kwant od słońca i wiatr, co wieje przychylnym tchnieniem osadza myśli w przyjaznych portach. Słowa nie pachną tak pięknie jak kwiaty, ale odpowiednio dobrane tworzą najpiękniejszy bukiet . W Twoich wersach ogrody słów rozkwitają, a w nich przepiękne kwiaty kolorze tęczy. W Twych wersach słońce i gwiazdy przyświecają, niczym perły świecą nam nad głową… Każda chwila każdy dzień jest jak piękny życia sen, nic nie wróci drugi raz,więc doceniaj to co masz, ciesz się tym co radość daje i w pamięci pozostaje.

WITAM MILUTKO WIECZORKIEM.

Gdy siedzę na łóżku i patrzę przed siebie, to przed oczami mam tylko CIEBIE. Ty jesteś mym słońcem, mym serca biciem, Ty Kochanie jesteś moim życiem. Marzę o tym abyśmy zawsze byli razem i by miłość była naszym pięknym drogowskazem;) Kocham Cię bardzo, sama nie wiem jak, czasem to nawet słów mi brak. Ciągle mi wybaczasz, zawsze jesteś przy mnie blisko, czy wiesz, że Ty to dla mnie wszystko??? I choć może tego nie pokazuję, wiedz, że ja tą miłość całą sobą czuję. Chcę iść przez życie Skarbie z Tobą, bo jesteś na tym świecie NAJWSPANIALSZĄ OSOBĄ!!! Nie zapominaj o tym… Chce być tym dla Ciebie… Kim Ty jesteś dla mnie

♥ Pięknego dnia życzę z promykami słońca ♥

Mówisz,że jestem jak jesienny liść cieszący oczy złoto-czerwonymi barwami.Nie chcę być liściem,bo z drzew strąca go wiatr .I co wtedy ? Co wtedy stanie się z nami ?Owszem,przed laty byłam kolorowym liściem.A teraz ? Teraz przecież ten świat się zmienił.Dlatego mój liściasty uśmiech tak bardzo zbladł,choć dziś o wiele bliżej jest mi do jesieni…Tylko oczy zostały z dawnych lat,je­sien­ne-ziele­nią z brązem delikatnie ok­ry­te.W świetle latarni na wieczornym spacerze patrzą w niebo otulone przyszarzałym błękitem.Przyszły deszczowe,chłodniejsze dni i dogoniła nas niechciana życia jesień.Nie mów mi,że jestem jak barwny,jesienny liść…Wiatr liścionosz nostalgię mi niesie.