Niech piękny uśmiech senny, na Twą twarz spłynie. I jak cudowny klejnot bezcenny, ozdobi ją i nigdy niech nie zginie.

Obiecajmy sobie,że o jednej porze każde z nas swoje dłonie do szyby przyłoży,jakbyśmy siebie chcieli mieć tak bardzo blisko,by bez słów opowiedzieć to co chcemy-wszystko.Obiecajmy sobie,że nam nic nie wzburzy spokoju takiej chwili,niebo się rozchmurzy,poczujemy, że moglibyśmy być dla siebie i dać oparciem w każdej trudnej życiowej potrzebie.Popłynie magnetyczna fala między nami,uwierzymy, że wcale nie jesteśmy sami,bo jesteś TY , bo jestem ja.bo o sobie pamiętamy.kto MIŁOŚĆ W SERCU CZUJE burzy, co da się zburzyć,most UCZUĆ NOWY buduje.

Oceany życzeń dla Ciebie, fale słów kojących i ciepłych.. Wspaniałego wieczornego wypoczynku, samych pięknych chwil przepełnionych radością… کεя¢εм ρσՁdяαωٱαм.

Na krańcach horyzontu, gdzie niebo przytula ziemię, słonko droczy się z nocką cudownych barw spojrzeniem.. Maluje zachód łuną fioletów i purpury, obdarowuje złotem człapiące sennie chmury.. Czasem zginie wśród lasów, wzgórzami przymruży oczy, ogrzeje chłodne fale nim w morską głębię wskoczy.. Czeka w zaułkach ulic, a gdy zabłysną latarnie znika, zanim na miasto zasłona nocki spadnie.. Zasnęło…a ja tęsknię i w sercu jakoś smutno, poczekam na wschód słońca z nadzieją na lepsze jutro.. /-/ ♥

Milutkiego i radosnego wieczorka życzę.

Nie każ mi czekać długo tak… Aż się pojawisz przy mnie znów… Bo tak mi bardzo Ciebie brak… Brak Twego ciepła… Twoich – słów. Nie każ mi czekać chwili – dłużej… Na powrót Twój tak upragniony… Na łódce marzeń mych niedużej… Wypływam z każdym snem stęskniona. I wypatrując Cię z oddali… Na OCEANIE NAMIĘTNOŚCI… Przyglądam się najmniejszej fali… Czy jakiś żagiel tam nie gości. Niech Twoje żagle wiatr wypełni… Byś mógł płynąć UNIESIONY… Niechaj się wreszcie – sen mój – spełni… Że w swoje – weźmiesz mnie w – ramiona. By w mym OGRODZIE przysiąść w nocy… By się – melodią słów – uraczyć… Tak pragnę spojrzeć w TWE OCZY Tak bardzo pragnę Cię zobaczyć. Przybywaj więc niech serce moje… Tak się – czekaniem nie zadręcza… Bo gdy będziemy już – WE DWOJE… NIEBO – ozdobi – BARWNA TĘCZA.

TRZY WAŻNE SŁOWA

✿♥✿ Niech te słowa mocno brzmią szczęście, miłość, zaufanie. W życiu ważne one są, gdy już kochać się przestanie.Niech te słowa mocne tak, wbiją w serce mocno drzazgę i niech zmienią życia smak, wtedy kochać będziesz wciąż Na Zawsze!! co to znaczy fałsz, obłuda? ile smutku rodzą w nas? może nam się wreszcie uda, to jest ten ostatni raz gdy w nadziei człowiek żyje, szuka szans by zmienić świat. Swe uczucia ciągle kryje, nim odleci stąd jak ptak. Niech te słowa mocne tak, wbiją w serce mocno drzazgę i niech zmienią życia smak, wtedy kochać będziesz wciąż Na Zawsze!!✿♥✿

DNIA W DOBRYM NASTROJU

Chciałam owinąć swoje ciche marzenia w promienie wschodzącego słońca. Przytuliłam je mocno do serca. Oddałam całą czułość jaką posiadałam. Dopuściłam nadzieję i tęsknotę do myśli o szczęściu, które dryfowało niczym łódź po spokojnym oceanie uczuć. Dotykam delikatnie niespełnionych marzeń Które mają kolor twoich oczu i ciepło twych rąk. Niech na Twoim niebie zabłyśnie tęcza. Tęcza marzeń i pragnień.

Szczęście nie jest nieustającym karnawałem, potrafi zachmurzyć się troską, rozpadać się łzami.☻

W zaciszu łąki usiąść i pozwolić motylom przysiąść na ramieniu, rozgrzać skórę promieniem słońca, wsłuchać się w ptasi śpiew lub wstrzymać oddech i upoić się ciszą. Pod zielonym drzewem przysiąść i zapomnieć o zegarze co odmierza czas, zgubić troski w lesie marzeń, śledzić wzrokiem chmur obłoczki i odkryć ogrom uczuć w sercu. Prawą ręką uchwycić radość, lewą przytrzymać szczęście, pozwolić się miłości ucałować w czoło, uśmiechnąć się przyjaźnie i podziękować Bogu za życie i świat.