Kiedy o czymś bardzo marzysz, kiedy bardzo czegoś chcesz… zamknij oczy pomyśl chwilkę, i bierz z życia to co chcesz!!

Niebo się skarży od rana tonie w palecie szarości,ponad górami firana mgieł melancholią się gości.Krople w zachwycie zielenią,tańczą leciutko na palcach,bawią się z liściem i giną,jutro nie będzie już walca.W ciszę letniego ogrodu tęskna melodia się wkrada,w duecie z wiatrem ze wschodu deszcz swoją baśń opowiada.Rąbka tajemnic w salonie uchyla zwiewna firana,ona całuje mu skronie,on cicho szepcze-kochana…

Moje marzenia są jak maliny…

Moje marzenia są jak maliny i zapach malin mają gdy je wspominam i o nich myślę tak miło mnie rozgrzewają… Moje marzenia dźwięczą konwalią na biało i na zielono te nutki leśne, wśród drzew ukryte Szalem jak mchem otulają… Moje marzenia pachną maciejką tak wieczorowo i skromnie księżyc i gwiazdy wplatam we włosy kiedy zapachną we mnie… Moje marzenia są jak motyle leciutkie kolorowe takie chwilowe i takie zmienne ulotny zawrót głowy… Moje marzenia karmią mą duszę, widokiem maków mój świat wewnętrzny ptakami dźwięczny barwą zapachem dotykiem…

Gdzieś ponad lustrem wody…

Umiem uśmiechem rozmawiać z ludźmi niemym językiem naiwnej wiary i chorobliwego zaufania ale słowa często chowam za siebie słowa potrafią ranić a uśmiech… uśmiech potrafi leczyć wiem, to niedużo…umiem wyobrażać sobie to co niewyobrażalne wyobraźnia potrafi tworzyć budować docierać do granic więc buduję, tworzę, docieram a potem uciekam w popłochu bo panicznie boję się granic umiem wycinać świat z papieru niewinne i białe formy chwile zatrzymane w czasie pokraczne, kochane, nieporadne gdyby były doskonałe nie byłyby tak kochane umiem potem zaklinać to wszystko w słowa i przenosić z powrotem na papier umiem cieszyć się tymi białymi kawałkami świata wiem, to mało…umiem też żonglować kroplami deszczu wszystkimi naraz to efekt długoletniego treningu wiem, że nie nawlekę ich nigdy na igłę nie zamienię w korale i że nigdy się tego nie nauczę nie dowiem się też co czuje delfin wysoko ponad lustrem wody ale z tą niedoskonałością można żyć lubię przesiadywać nad otwartą szufladą i strzepywać kurz z wczorajszych godzin segregować i układać porozrzucane myśli ludzie uważają że nie jest to nikomu potrzebne ale ja być może tego jeszcze nie wiem to chyba wszystko ahaaa… umiem jeszcze kochać chyba tak chyba umiem tak mi się przynajmniej wydaje…wiem, to niewiele…

Bajecznego wieczoru, pełnego blasku i magii życzę Ci…cieplutko pozdrawiam

Pod wspólnym niebem żyjemy

Pod wspólnym niebem żyjemy, Lecz każdy ma własne sprawy. A los się czasem uśmiecha. Lub nie jest nam zbyt łaskawy. Chociaż zegary każdemu. Jednako czas odmierzają. To jednym ciągle za mało. A inni nadmiar go mają. Pragniemy poznać smak szczęścia. By życie blasku nabrało. Nie każdy cieszy się chwilą. Chcemy by dłużej nam trwało. Tyle serdecznych życzeń. Składamy sobie wzajemnie. Niechaj marzenia wciąż trwają. I się spełniają codziennie..

Miłego cudownego wieczorku

Bądź przy mnie, gdy ranek nas wita…słoneczne uśmiechy wysyła…Bądź w każdej chwili dnia,gdy myśli moje błądzą…gdzie jesteś… i co teraz robisz…Bądź,gdy niebo płacze tak jak dziś…otrzemy razem niebu łzy…Bądź też w radości i weselu…mój Przyjacielu Bądź gdy słońce zaprasza pogodą… pospacerujemy po ogrodzie…Bądź i mów do mnie… ja słucham … o życiu…miłości …szczęściu … rozpaczy- to wszystko dla mnie wiele znaczy Bądź, gdy noc otuli nas kołderką z gwiazd i odpłyniemy w krainę snów kolejny raz.

Na spacer po szczęście…

╭♥♥♥╯ Na spacer po szczęście… Na spacer, po ciche szczęście tak ręka w rękę pójdziemy, z otwartym szeroko sercem przystań nadziei znajdziemy. Tu niechęć nie ma dostępu, bo strzeże jej brama z tęczy, a czas ruchem rozrzutnym, Dobry Los nam poręczy. Będziemy się na nim wspierać, życzliwość niosąc ku sobie. W oczach nam uśmiech zakwitnie, rozperli w myślach i w mowie. Sięgać będziemy ku gwiazdom. A może tylko próbować? Może się uda choć chwilkę w ramionach swych schować? ╭♥♥♥╯

Chwil radosnych…uśmiechu miłego… i serca otwartego na resztę dzisiejszego dnia

Gdyby mnie zapytano,jaką radę uważam za najbardziej użyteczną dla całej ludzkości,odpowiedziałabym tak ..Przygotuj się na trudności,bo to nieodłączna część życia,i kiedy nadejdą,trzymaj głowę wysoko,spójrz im prosto w oczy i powiedz:Będę od Was silniejszy nie dam się złamać.

Człowiek nieustannie musi odkrywać piękno swojego charakteru,to co jest cenne,co pozwala mu wzrastać,wtedy jak w przedziwnym zwierciadle spostrzeże cechy swojego temperamentu,które warto zmienić,by droga nieustannego wzrastania nie złamała się..W nieustannym „trudzie”,jeżeli uda nam się odkrywać to piękno,zaczniemy budowlę piękną,bo świadomą swych dobrych i słabych stron w wierze, nadziei i miłości..W każdym z nas jest serce,które może być szczęśliwe.W każdym z nas jest tak wiele,a kiedy w swoje siły uwierzymy, wszystko to, czego pragniemy,na pewno spełnimy. Każde marzenie jest tylko myślą,której potężną siłą jest nadzieja.Natomiast nadzieja jest siłą, która pobudza do walki o spełnienie się marzeń.Każdy dzień jest fragmentem naszego życia — każda chwila ma w sobie coś z tajemnicy