Niech Cie życie cudem zaskakuje i zachwyca…

Ja mam Ciebie i las, błękitne niebo i chmury.Ja mam rzekę, staw , pola, góry.Ja mam ptaki w przestworzach i łąkę cala w kwiatach . Ja mam wyspy i morza Spójrz jaka jestem bogata. Ja mam gwiazdy na niebie i deszcz mam, śnieg i grad. Ja mam Ciebie , Ciebie , Ciebie.. Więc mam cały świat!

…….Miłych snów.

Dzień już się skończył mrok do drzwi puka sen pośród nocy schronienia szuka my utrudzeni życiem zmęczeni w ciepłe kołderki już otuleni Miłego gościa mile witamy w nasze alkowy już zapraszamy niech nas ogarnie swymi skrzydłami i aż do rana zostanie z nami Gościu serdeczny bądź czarodziejem niechaj nam z tobą dobrze się dzieje przenieś nas w bajki czarowny świat gdzie nikt nie liczy minionych dat Zamaluj życia odcienie szare by to co smutne bure i stare już nie wracało nigdy na nowo a świat uśmiechał się kolorowo Księżyc po niebie wędruję nocą gwiazdki złociste cudnie migocą sen błogi niosą obłoczki białe wszystko wokoło cudne wspaniałe…….

Niosę Ci koszyk nadziei   na lepsze jutro   na lepsze dni .

Szukałam Cię od dawna nie znając Twego głosu słyszałam drżenie warg…Nie wiedziałam jeszcze,że wiatr przyniesie Cię razem z radością dzieloną między tamtych i tych…Bo pojemne serce zostawia swoje ślady na wczorajszych ścieżkach….Szukałam Cię długo tak jak Ty szukałeś mnie nie wiedząc, że radość zawitała na nowe ścieżki….By smak dojrzałych owoców zanurzyć w rozkwitających kwiatach….Nie byłoby płatków cichej przyjaźni gdyby nie było serca,które potrafi chodzić starymi i nowymi drogami.

Człowiek nigdy nie jest sam, jeśli tylko ma otwarte Serce, bo wtedy,zawsze… Ktoś w nim mieszka….

.❤️ Ja­kieś mo­tyl­ki, gwiaz­dy, świece, ogień w ko­min­ku, kwiaty w wa­zonie. Ja­kieś tęskno­ty niepojęte i ta­kie niecier­pli­we dłonie. Ja­kaś me­lodia z cicha dźwięczy, gdzieś tam da­leko w noc­nym mro­ku…Ja­kaś gwiaz­da, co spadła z nieba…Spełni marze­nia pełne uro­ku. Ja­kieś spoj­rze­nie oczu błyszczących…Niczym ple­jada gwiazd na niebie…I ja­kiś głos cichut­ko szepnął: Mo­ja kocha­na, to dla ciebie...❤️

Witam ♥♥ Przy blasku księżyca, wśród nocnej ciszy mówię do Ciebie, Ty mnie nie słyszysz i nawet nie wiesz, że ktoś o tej porze myśli o Tobie, bo spać nie może ..

────═•••✿WITAM ❤️ WIECZORKIEM✿•••═────

Sztuką Jest Pokazać komuś kolory, kiedy wszystko szare widzi… Odnaleźć czyjś uśmiech, choć na twarzy wciąż smutek ma… Chcieć być blisko kogoś, choć niczego nie obiecywać… Dać komuś chwilę szczęścia, kiedy wszystko ogromny ból sprawia… Nauczyć kochać, kiedy serce nienawidzić wszystko potrafi… Przywrócić komuś wiarę w życie, kiedy w nim wszystko się wypaliło Ci, którzy żyją nadzieją, widzą dalej. Ci, co żyją miłością, widzą głębiej. Ci, co żyją wiarą, widzą wszystko w innym świetle.

────═•••✿ ❤️ ✿•••═────

Najpiękniejszych wieczornych Barw za Oknem i w Sercu. Pozdrawiam Najmilej.

Barwnego dnia, miłych chwil, radosnych niespodzianek na cały dzień Ci życzę.

Uroczych chwil w te jesienne dni, Choć czasami wiatr robi psikusa, Rozwiewa liście nad głową Ci, A promyk słońca daje całusa… I złoty listek wkłada w Twe ręce Cichutko szepcząc, ze to już jesień, Ogrzewać pragnie wciąż Twoje serce Złoty październik… Jesienne dni barwami przeplata Mgły białą wstęgą owija marzenia, Aby przetrwały do przyszłego lata Zapisane w sercu miłe wspomnienia…

Dla każdego wschodzi zawsze jakieś słońce

Kiedy idziesz pustą leśną drogą w muzyce ptaków, cieniu drzew wtedy naprawdę jesteś sobą i możesz wzruszyć się do łez.Nikt nie zobaczy Twojej twarzy i tylko cisza leśna wie czego Ty pragniesz, o czym marzysz czego naprawdę chcesz.A wtedy jesteś krok od szczęścia,bo widzisz świat przez swoje łzy podziwiasz piękno sensu życia już nie potrzebne Ci są sny.Wierzysz, że kochasz cały świat wierzysz, że świat też kocha Cię,a wtedy już nie jesteś sam i możesz otrzeć łzę…