ღ♥ღNoc to księżyc i gwiazdy, Noc to ciemność magiczna Noc to czas marzeń i prawdy, Noc….jest taka prześlicznaღ♥ღ

Ja mam Ciebie i las, błękitne niebo i chmury. Ja mam rzekę, staw, pola mam i góry. Ja mam ptaki w przestworzach i łąkę całą w kwiatach. Ja mam wyspy i morza. Spójrz jaka jestem bogata. Ja mam gwiazdy na niebie i deszcz mam , śnieg i grad. Ja mam Ciebie, Ciebie, Ciebie… Więc mam cały świat..!

Noc zapada powoli, Sen do powiek przytula się z własnej woli,

Jeśli śnić…to rzeczy szalone podążać w nieznane ramieniem skrzydlatym nie patrzeć ciągle w tą samą stronę zostać wolnym jak orzeł ptakiem … jeśli marzyć…to tak pod niebiosa wzlecieć z wiatru porywem unieść na szczyty koleje losu powitać szczęście prawdziwe …jeśli walczyć…to tylko otwarcie jadu strzałę omijać skrycie dążyć do celu zawsze uparcie by stwierdzić,że różami usłane jest życie…


Cudownej nocki,pięknych snów.

·٠•●♥ Magia zachodu… ♥●•٠· *

Patrzę w szybę A w niej widzę Słońce.To które jest za mną Jest teraz przede mną.Świat wydaje się być otwartym dla mnie Jakbym mogła wreszcie poznać przyszłość.Jestem w środku,pomiędzy marzeniami,Mogę je dotknąć swymi palcami.Spod błękitnych obłoków Z lekką nutą szarości i pomarańczy zachodzącego Słońca,Wynurza się i ponownie zanurza w toni Lekko rozmyta, zamglona,rozżarzona tarcza.Wyciągam rękę do tej przede mną,Wydaje się być bliżej,już prawie chwytam,Już prawie wszystko wiem…Cytrynowe koło wnet znika sprzed moich oczu… Było tylko złudzeniem spełnienia marzeń.Lustrzanym odbiciem mych pragnień.Teraz prysł czar…Już nie jestem ani pomiędzy ani w środku tajemnic,Lecz zwrócona tyłem do nich.

Dobry wieczór witam milutko

❤❅❤ G d z i e ś czyjaś dłoń, maluje słowa,I myśli swoich,wypuszcza motyle.I swoich odczuć do sejfu nie chowa.I śpiące budzi o świcie chwile. I nie wiesz,czemu dzień radośniej wstaje Wspomnienie – dłoń ciepłą przykłada do serca.I tak wędrujemy poprzez marzeń gaje I odkrywamy wciąż nieznane miejsca.Bo człowiek musi mieć wyspę w swej duszy Bo, musi kamień zdjąć czasem,co chłodzi.Darować siebie,by innych poruszyć By w pełnym słońcu i w blasku mógł chodzić.❤❅❤

Najpiękniejszych chwil na dzisiejszy wieczór

Niech ciepłe myśli i słowa otaczają Cię zawsze,by nigdy nie zabrakło Tobie dotyku Szczęścia i Miłości ..Życzę cudownego i pełnego radości dnia

Aby barwa dnia niczym nie różniła się od wielobarwnej tęczy,dzień powinien zaczynać się i kończyć szczęśliwie.Powinien wzruszać swoją doskonałością.Cudowne wdzięki przyrody potrafią rozmarzyć,potrafią unosić jak piórko każdego człowieka.Bez radości życie wydaje się smutne,szare,bez kolorów.Wszystko może urzekać gdy człowiek pragnie tego z całego serca a z czystym sercem nawet burze wydają się łagodne.Piękne i urokliwe są chwile wystarczy patrzeć na nie słonecznym sercem,słonecznym wzrokiem i oddychać pięknem przyrody Życie pulsuje od ciągłych przemian,warto więc zbierać swoje wspomnienia,żeby czasami zerknąć przez ramię,w potrzebnych chwilach otworzyć pamięć.

 

WITAM RADOŚNIE

❤️ ❖ ❤️ ♥══════ ❤️ ❖ ❤️ ══════♥

Na jednej dłoni wspomnienia Przeszłość co przeminęła Dni szare i kolorowe Na drugiej dłoni marzenia Ukryte pragnienia duszy. I coś do spełnienia A może mijamy się za szybko o krok, o uśmiech, o uścisk dłoni i chwil co moglibyśmy dzielić już nigdy nie uda się dogonić ? Kolejny dzień się znowu rozpędzi by oczy pośpiechem zasłonić a kiedyś, może będzie za późno na krok, na uśmiech, na uścisk dłoni !!!

♥══════ ❤️ ❖ ❤️══════♥

Gdy w słowa pisane uczucie wkładasz, tymi doznaniami innych obdarzasz. A kto sercem słowa odczytuje,to muzykę,dotyk i zapach czuje.