Życzę wszystkiego dobrego! Milutko pozdrawiam

Zamykam oczy by ujrzeć Cię w ciemności,Chcę przytulić mój świat chwilą namiętności Pragnę poczuć Twój wzrok,tak miły łagodny,Byś mógł mnie czule objąć spojrzeniem pogodnym.Zamykam oczy -Jestem spokojniejsza Widzę w nich Twój uśmiech,co mnie uczy szczęścia Widzę w nich Twą miłość,pragnienie, oddanie Chcę by wiecznie trwało nasze wędrowanie Otwieram oczy tak bardzo powoli Byś szybko nie uciekł spod powiek niewoli…One już wiedzą -byłeś nocną zjawą,Nie tracę nadziei,że ujrzą Cię dziś …

Szczęście jest jak domek z kart, łatwiej go zburzyć niż zbudować

Cząstka szczęścia to z kielicha sztuki spijane słowa,kojąca zmysły pisana mowa.Wśród zniewalającego zapachu tajemnicze spojrzenie,pyłem księżycowym obsypane marzenie.Cząstka szczęścia to kwitnący ogród,kolorowe sny,spokojne dni.Cząstka szczęścia to serce otwarte dla ludzi, które na wołanie zawsze się obudzi.To zrozumienie, szlachetność.dobrocią wymalowane drzwi!Cząstka szczęścia to także ja i Ty.

ڿڰۣڿ❀❤ CUDOWNEJ NOCY … ڿڰۣڿ❀❤

Roztańczmy swe serca małe roześmiejmy swoje noce niech to życie jedno całe słodkim kusi nas owocem…niechże będzie tęcza boska niechaj zniknie ciemny krąg niech nie tuli nas już troska ucieszeni z dobrych rąk…★ ⋞♥⋟ ★W zrozumieniu krętych dróg pocałunkiem ludzi witać niech się cieszy dobry Bóg gdy dniem nowym nas przywita rolę niech swą Serce spełnia niech miłuje kocha pragnie chęci puste niech napełnia dusze smutne niech zagadnie ★ ⋞♥⋟ ★Niech my ludzie zatroskani niech my ludzie zagonieni siebie razem pokochamy gośćmi jednej będąc Ziemi…★ ⋞♥⋟ ★

Niech radość i uśmiech zawsze rozjaśnia Ci życie

Jakże cudownie i pięknie by było.Gdyby w płatkach róży się życie ukryło.W każdym jej liściu zawarta była chwila.Zaś w kolcu kara, jakże sprawiedliwa.Wielkie jest to szczęście,gdy między jej płatkami…..Odkrywasz, że życie jest usłane barwami.Niczym w labiryncie bez końca wędrujesz.Błądząc,… pułapki życia likwidujesz.Może i życie jest usłane różami,pośród kolców i liści wciąż błądzimy sami.

Cudownego wieczoru pełnego ciepła ,miłości ,radości życzę

☆ ☆☆☆ ☆ ❤️ ☆ ☆☆☆

Było ciemno i cicho, gdy przez szybę spojrzałam, złote liście wiatr gonił, twarz Księżyca ujrzałam. Spojrzał na mnie i odrzekł ,,Czemu sama tak stoisz”… czemu łzy w Twoich oczach, powiedz czego się boisz”?. Nic powiedzieć nie mogłam, w twarz Księżyca wpatrzona, stałam nadal w tym mroku, niczym zauroczona. Blask Księżyca pojaśniał, nagle smutek gdzieś minął, i srebrzystym płomieniem, Anioł nocy tu spłynął. Szatą okrył mą duszę, zatroskaną, zmęczoną, ,,Śpij spokojnie”- powiedział, ja Ci będę ochroną. Czy jak zbudzę się rano, również Anioł zawita?  Czy utuli mnie za dnia, o me troski zapyta? Nikt sam nie jest na świecie, niesie sam ile zdoła, każdy ma pomocnika, w dzień..czy w nocy… Anioła. ☆ Nasze życie jest takim , jakim czynią je nasze myśli ,,,więc ,,, myśl tylko pozytywnie !

._/|_ .¸.¤☆°“˜¨☆ ❤️ ☆ ¨ >,\”< .´¨`˜“☆°¤.¸

Życie jest cieniem i blaskiem Podróżą nieznanego przeznaczenia Lawiną – myśli Siłą – serca Wiarą – spełnienia

„Szczerość serca, uścisk dłoni…warto usiąść, choć czas goni,łyk herbaty… gestów kilka…po dniu ciężkim krótka chwilka…Kiedy natłok spraw przeraża Przyjaźń nasza – to oaza i pociecha, gdy w podróży życia drogą – los nas znuży…Przyjaźń jest jak dobre wino:wzmacnia się, gdy lata płyną…Bo Przyjaciół oczy właśnie niosą ciepło, co nie gaśnie,dobrą dzielą się nadzieją  nawet gdy złe wichry wieją…Przyjaźń wieczna jest jak trawa,to sól życia, dni przyprawa…więc tę chwilę zapamiętam,bo niezwykła jest i święta.”